بعد أسابيع من التكهنات حول الظهور المفاجئ للمرايا التي انتشرت في مختلف مدن المملكة، أعلنت شركة هيونداي رسمياً أنها الجهة التي تقف وراء هذه الحملة التفاعلية على مستوى المملكة. وجاءت هذه التركيبات ضمن حملة تشويقية مبتكرة لشركة هيونداي لإطلاق علامتها التجارية الجديدة تحت شعار: «أنت أساس التقدم».
ولإيصال الرسالة إلى حياة الناس اليومية، قامت هيونداي بتركيب مرايا جذابة ولافتة بأقواس زرقاء في مواقع حيوية وأماكن غير متوقعة في الرياض وجدة والمنطقة الشرقية وأبها. فمن الشوارع الحيوية والمراكز التجارية إلى الوجهات الثقافية والترفيهية، شكّلت هذه المرايا دعوة للسعوديين إلى التوقف والتأمل، ورؤية أنفسهم في قلب مسيرة التقدم.
وقد تحولت هذه التركيبات بسرعة إلى محور نقاش واسع الانتشار على منصات التواصل الاجتماعي، حيث شارك آلاف السعوديين صورهم وتفاعلاتهم، مما أدى إلى تحويل هذه الحملة إلى موضوع وطني للنقاش حول الهوية والتأمل والتطلّع إلى المستقبل.
تم إطلاق حملة «أنت أساس التقدم»، بروح التقدم والفخر الوطني، لتجسد التزام هيونداي بمواءمة رؤيتها العالمية «التقدم من أجل الإنسانية» مع رحلة التحول المستوحاة من قوة وإبداع الشعب في المملكة العربية السعودية.
After weeks of speculation about the sudden appearance of mirrors that have spread across various cities in the Kingdom, Hyundai officially announced that it is the entity behind this interactive campaign at the national level. These installations were part of an innovative teaser campaign by Hyundai to launch its new brand under the slogan: "You are the foundation of progress."
To convey the message into people's daily lives, Hyundai installed attractive and eye-catching mirrors with blue arches in vital locations and unexpected places in Riyadh, Jeddah, the Eastern Province, and Abha. From bustling streets and shopping centers to cultural and entertainment destinations, these mirrors served as an invitation for Saudis to stop and reflect, seeing themselves at the heart of the progress journey.
These installations quickly became a focal point of widespread discussion on social media platforms, where thousands of Saudis shared their photos and interactions, turning this campaign into a national topic of discussion about identity, reflection, and looking towards the future.
The "You are the foundation of progress" campaign was launched in the spirit of progress and national pride, embodying Hyundai's commitment to aligning its global vision of "progress for humanity" with the transformative journey inspired by the strength and creativity of the people in the Kingdom of Saudi Arabia.