تُعلن «هايسنس»، الشركة العالمية الرائدة في الإلكترونيات الاستهلاكية والأجهزة المنزلية، والشريك الرسمي لكأس العالم للأندية FIFA 2025، عن إطلاق حملة تفاعلية مميزة للمشجعين بالتعاون مع شركة هامات. وتدعو «هايسنس» جماهير كرة القدم في المملكة لخوض تجربة استثنائية خلال البطولة في أربع وجهات تسوق فاخرة: الرياض بارك، بانوراما مول في الرياض، ذا فيلج في جدة، وتبوك بارك.
اعتبارًا من 18 يونيو، ستُبث المباريات مباشرة عبر شاشات ضخمة داخل مناطق تشجيع «هايسنس» في المواقع المذكورة، لتمنح الجمهور أجواء تفاعلية غامرة تحاكي الملاعب، لا سيما مشجعي نادي الهلال. وستستمر هذه الفعاليات حتى نهاية البطولة، لتوفر منصة مليئة بالتشويق للتشجيع والتفاعل والاحتفال بشغف كرة القدم.
«امتلك بيت هايسنس» – اربح مجموعة فاخرة من الأجهزة المنزلية
يمكن لزوار مناطق تشجيع «هايسنس» التسجيل في حملة «امتلك بيت هايسنس» في الموقع للدخول في السحب على مجموعة مميزة من أجهزة هايسنس المنزلية تشمل: تلفزيون بحجم 100 بوصة، ثلاجة ذكية، غسالة، ومكيف هواء. وسيُعلن عن الفائز المحظوظ في السحب الكبير بتاريخ 18 يوليو. وتشمل المشاركة عملاء «هامات» في المواقع التالية: الرياض بارك، بانوراما مول في الرياض، ذا فيلج في جدة، وتبوك بارك.
لا تفوّت الفرصة – شجّع، شارك، واربح!
إن ملتقيات المشجعين متاحة للجميع، وتوفر بيئة مثالية لمتابعة المباريات مع الأصدقاء والعائلة في أجواء ترفيهية وحماسية لا مثيل لها. ومع الجوائز القيّمة، والحماس المباشر، وروح الانتماء الوطني، يَعد هذا الموسم بتجربة فريدة لجماهير كرة القدم في المملكة.
تحديات داخل متاجر هايسنس – شجع واربح جوائز ضخمة
بالإضافة إلى الفعاليات في مراكز التسوق، تقوم «هايسنس» بتحويل متجرها في الرياض، فرع الملك عبدالعزيز، إلى منطقة احتفالية خاصة، حيث يمكن للزوار المشاركة في أنشطة دعم الفرق وتحديات ترفيهية ممتعة للحصول على جوائز مميزة، من ضمنها تلفزيون هايسنس 100 بوصة ومنتجات رسمية مرخصة من كأس العالم للأندية.
وقال المدير العام لشركة هايسنس في السعودية ليو هو: «هدفنا هو تقريب الجماهير من أجواء كرة القدم من خلال مبادرات تفاعلية ومجزية تركز على المجتمع. سواء من خلال ملتقيات المشجعين الجماهيرية، أو المتاجر، أو المنصات الرقمية، تواصل «هايسنس» تقديم تجربة فريدة مدعومة بتقنيات موثوقة ومكافآت حصرية.»
زوروا موقعنا الإلكتروني:
www.hisenseksa.com
لمعرفة المزيد، تفضل بزيارة هايسنس السعودية أو تواصل معنا عبر:
إنستغرام: @hisense_ksa
لينكد إن: Hisense Saudi Arabia
فيسبوك: Hisense Arabia
إكس: @Hisense_KSA
تيك توك: @hisense_ksa
Hisense, the global leader in consumer electronics and home appliances, and the official partner of the FIFA Club World Cup 2025, announces the launch of a unique interactive campaign for fans in collaboration with Hamat. Hisense invites football fans in the Kingdom to experience an exceptional journey during the tournament at four luxurious shopping destinations: Riyadh Park, Panorama Mall in Riyadh, The Village in Jeddah, and Tabuk Park.
Starting from June 18, matches will be broadcast live on massive screens within Hisense's cheering zones at the mentioned locations, providing the audience with an immersive interactive atmosphere that mimics the stadiums, especially for Al Hilal fans. These events will continue until the end of the tournament, offering a platform filled with excitement for cheering, interacting, and celebrating the passion for football.
"Own a Hisense Home" – Win a luxurious set of home appliances
Visitors to Hisense's cheering zones can register for the "Own a Hisense Home" campaign on-site to enter a draw for a special set of Hisense home appliances, including: a 100-inch TV, a smart refrigerator, a washing machine, and an air conditioner. The lucky winner will be announced in the grand draw on July 18. Participation includes Hamat customers at the following locations: Riyadh Park, Panorama Mall in Riyadh, The Village in Jeddah, and Tabuk Park.
Don't miss the opportunity – Cheer, participate, and win!
The fan gatherings are open to everyone and provide an ideal environment to watch the matches with friends and family in an unparalleled entertaining and exciting atmosphere. With valuable prizes, live excitement, and a spirit of national belonging, this season promises a unique experience for football fans in the Kingdom.
Challenges inside Hisense stores – Cheer and win huge prizes
In addition to the events at shopping centers, Hisense is transforming its store in Riyadh, King Abdulaziz branch, into a special celebration area, where visitors can participate in team support activities and fun entertainment challenges to win special prizes, including a 100-inch Hisense TV and officially licensed products from the FIFA Club World Cup.
Leo Ho, General Manager of Hisense in Saudi Arabia, said: "Our goal is to bring fans closer to the atmosphere of football through interactive and rewarding initiatives focused on the community. Whether through large fan gatherings, stores, or digital platforms, Hisense continues to deliver a unique experience supported by reliable technologies and exclusive rewards."
Visit our website:
www.hisenseksa.com
For more information, please visit Hisense Saudi Arabia or contact us via:
Instagram: @hisense_ksa
LinkedIn: Hisense Saudi Arabia
Facebook: Hisense Arabia
X: @Hisense_KSA
TikTok: @hisense_ksa