قلّد أمير منطقة الباحة الأمير الدكتور حسام بن سعود بن عبدالعزيز، في مكتبه بديوان الإمارة اليوم (الأربعاء)، مدير مرور منطقة الباحة العميد مسفر بن رداد الثبيتي، بعد صدور الأمر الملكي الكريم بترقيته إلى رتبة عميد.
كما قلّد مدير إدارة دوريات الأمن بالمنطقة العميد علي سعيد الغامدي، رتبته الجديدة بعد صدور الأمر الملكي الكريم بترقيته إلى رتبة عميد.
وهنأ أمير الباحة، العميد الثبيتي والعميد الغامدي بهذه الثقة الكريمة، متمنياً لهما التوفيق والسداد في أداء مهام عملهما، ومواصلة العطاء لخدمة الدين ثم المليك والوطن.
The Governor of Al-Baha Region, Prince Dr. Hussam bin Saud bin Abdulaziz, today (Wednesday) in his office at the Emirate's Diwan, awarded the badge of rank to the Director of Traffic in Al-Baha Region, Brigadier Misfar bin Raddad Al-Thubaiti, following the issuance of the royal decree promoting him to the rank of Brigadier.
He also awarded the new rank to the Director of Security Patrols in the region, Brigadier Ali Saeed Al-Ghamdi, after the issuance of the royal decree promoting him to the rank of Brigadier.
The Governor of Al-Baha congratulated Brigadier Al-Thubaiti and Brigadier Al-Ghamdi on this esteemed trust, wishing them success and prosperity in performing their duties and continuing to serve the religion, then the king, and the nation.